Образотворче мистецтво

Образотворче мистецтво 

16.10.2020
Тема. Малювання хмар в сонячну або дощову погоду
1. Поспостерігайте за хмарами восени. Згадайте, чи схожі на них літні хмарки?
2.Опрацюйте матеріалу підручнику на ст.29. З'ясуйте поняття "розбіл та затемнення кольорів"
3. Розгляньте малюнок. Відшукайте, які хмари зображено із застосуванням розбілу, а які затемнення.
4. Відпочиньте, порухайтесь
5. Намалюйте хмари в сонячну або дощову погоду, застосовуючи розбіл або затемнення, скориставшись відео.

Принести роботи до 16.10.2020


09.10.2020
Тема. Створення композиції "Дарунки осені"
1.- Подумайте, чому осінь називають щедрою?
- Якими дарунками вона багата?
2. Розгляньте матеріал на ст.25 підручника.
3. Розгляньте роботи учнів.


4. Подивіться відео, послухайте пісеньку


5. Перегляньте відео, як малювати овочі та фрукти.

6. Створіть композицію з допомогою акварелі "Дари осені"

Роботи принести до 16.10.2020


29.05.2020
Тема. Узагальнення. Виставка робіт
1.Доброго дня діти. Це наш останній урок образотворчого мистецтва і останній урок навчання в 2 класі взагалі. Сподіваюсь, що ви з радістю пізнавали загадковий і чарівний світ Мистецтва! Бажаю вам влітку незабутніх зустічей з прекрасним, приємного відпочинку та нових відкриттів. До зустрічі в 3 класі.
2. Виставку робіт ми з вами створювали протягом усіх уроків мистецтва на дистанційному навчанні. Ви можете самі або з друзями та рідними її завжди переглянути на блозі - сторінка Галерея (навчаємось дистанційно)
3. Підготувати підручник до здачі.
4.Практичної роботи у нас сьогодні немає, тому у цей час прошу виконати завдання з математики в друкованому зошиті. У нас залишилось 2 сторінки: 28 та 29. До речі, частина з вас її уже виконали і надіслали. Дякую

22.05.2020
Тема. Зустрічаємо літо! Композиція  «Сонце — господар неба».
1. Відкрити підручник на ст. 104.
2. Пригадати, що нам дає Сонце?  Подивитися відео.

Поспівати.


- Здогадались про що піде мова сьогодні? Так про Сонечко.
- А яким було зображено Сонечко у відео? Розказати дорослим.
3. Попрацювати з підручником.
- Уважно роздивитися композицію. Розглянути, як розміщено сонце у композиції.
Сьогодні ви створюватимете композицію під назвою «Сонце — господар неба».

Композиція — це побудова художнього твору, співвідношення окремих частин і елементів, що відповід
 Говорячи про свої роботи, художники називають їх композиціями. Ви ще багато разів чутимете це слово, адже існують ще музичні й літературні композиції.
- Хто ж  буде головною дійовою особою твоєї композиції?
Правильно, сонце. Тому воно має бути великим за розміром.
-  Якого кольору сонце?
Так, воно може бути жовтим, оранжевим та навіть червоним.
Перед початком роботи пригадати правила користування ножицями та клеєм.
4. Відпочити. Порухатися.


5. Практична діяльність.
Створення композиції «Сонце — господар неба» з урахуванням правил виділення головного в композиції (розмір, колір) в техніці аплікації.
- Композицію можна створити за зразком підручника, а можна придумати свою.

Для тих, хто любить інформатику
- Пригадати урок інформатики. Створити композицію "Сонце" у графічному редакторі Tux Paint або в будь-якому іншому.

Чекаю на фотозвіт

15.05.2020
Тема. Зустрічаємо літо. Зображення будиночка чарівниці Гармонії.
1. Приготувати інструменти: папір для малювання, олівці, фломастери, маркери.
2. Опрацювати матеріал у підручнику ст.100.
3.Зверни увагу, що всі будинки мають фундамент, стіни, двері, вікна, дах, сходи. Але кожен із них прикрашений по-своєму. Тому місто митців таке красиве.
4. Розглянути декор будинків

5. Відгадати загадку.Знайти пари дверей і вікон, які належать одному будинку.


Виконати розминку для пальчиків
6. Пофантазувати і намалювати будиночок чарівниці Гармонії(можна скористатись підручником ст.101)
Надіслати фотозвіт

08.05.2020
Тема. Зустрічаємо літо. Аплікація. Симетричне квітуче диво-дерево.
1. Приготувати інструменти: кольоровий папір, картон, ножиці, клей.

2. Опрацювати матеріал у підручнику ст.96.
3. Запам'ятати. Симетричними називають зображення, у яких ліва і права частини однакові.
4. Симетрію створила природа.Подивитись презентацію

5. Дослідити довкілля: знайти навколо себе симетричні предмети.
6. Розглянути матеріал на ст.97 підручника.
Виконати розминку для пальчиків

7. Створити симетричне квітуче дерево. Етапи роботи показані в підручнику.

Можете працювати за відео (але ваше дерево має бути симетричним)

Бажаю удачі і чекаю на роботи.

24.04.2020
Тема. Чарівні перетворення. Складання кумедного вовченя з паперу


1. Опрацювати матеріал у підручнику ст.90
2. Запам'ятати. Оригамі - мистецтво складання фігурок з паперу.
3.Подивитись відео .


4. Розглянути покрокову інструкцію . Кумедне вовченя з паперу. Підручник ст.90
5. Створити іграшку оригамі. Кумедне вовченя.

17.04.2020
Тема.Чарівні перетворення.Зображення качечки, що плаває, за мотивами української народної казки

1. Опрацювати у підручнику ст.86. Прочитати текст, розглянути малюнки.
2.Подивитись відео. Мультиплікаційна аудіоказка "Кривенька качечка"
3.Дослідити форму плаваючих птахів на ст.87
4.Переглянути відео
5.Розглянути малюнки на ст.87. Качка,яка плаває.
Порухатись та поспівати.

6.Намалювати качечку, що плаває. Можна скористатись покроковою інструкцією.Перейти за посиланням.http://jak-namaljuvaty.pp.ua/234-yak-namalyuvati-kachku-olvcem-poetapno.html Але ваша качечка має плавати.

Надіслати фотозвіт



За бажанням подивитись мультик


10.04.2020
Тема. Чарівні перетворення. Зображення птаха, який радісно літає
1. Переглянути відео про політ птахів
2. Прочитати текст на ст.84.
3. Розглянути картини художників
Орел в польоті

Татьяна Анатольевна Зарецкая. Полёт любви.

4.У підручнику розглянути форму птаха. ст.84
- З яких частин вона складається?
5.Підготувати аркуш паперу, акварель(можна інші інструменти), простий олівець.
6. Трішки повеселись. Виконай руханку разом з папугами
7. Переглянути відео та простежити, як намалювати птаха в польоті.

8. Користуючись відео та малюнками в підучнику, намалювати птаха, який літає
Чекаю на фотозвіт

03.04.2020
Тема.Цікава анімація
1.Подивитись відео про слонів

2.Розглянути матеріал у підручнику на ст.82.
3.Подивитись відео, як з пластиліну виліпити слона.

4. Зробити розминку для пальчиків.


 5. Практична робота. Слоник з пластиліну. 

20.03.20
Тема. Цікава анімація
1.Подивитись відео. Птахи України

2. - Чим зачаровують людей птахи?
Зачаровують співом, вмінням літати. Поспостерігайте за красою польоту птахів.

3. Подивись відео про курчат 
4. Подивись мультфільм про курчатко

5.Порівняй курчаток живих у відео та анімації у мультфільмі.
6. Опрацюй підручник ст.80
Руханка для тих, хто стомився
7.Уяви себе художником-аніматором і намалюй оригінальні зображення тварин-персонажів мультфільмів.
Інструменти:аркуш білого паперу, кольорові олівці.
8. Фотозвіт - у п/п Viber (з дитиною)


13.03.20
Тема. Казка у театрі і кіно
1. Опрацювати у підручнику ст. 76
2. Підготувати інструменти для роботи: аркуш білого паперу, кольорові фломастери, маркери, олівці.
3.За зразком на ст.77 виконати практичну роботу.
4. Фото виконаних робіт надсилати вчителю приватним повідомленням у Viber.

Немає коментарів:

Дописати коментар